سایت گردشگری گرگان تماشا

راهنمای گردشگران در خصوص رزرو اماکن اقامتی در گرگان, اماکن دیدنی گرگان ,رستوران های گرگان

سایت گردشگری گرگان تماشا

راهنمای گردشگران در خصوص رزرو اماکن اقامتی در گرگان, اماکن دیدنی گرگان ,رستوران های گرگان

با گرگان تماشا مثل یک گرگانی شهر را ببینید

  • ۱
  • ۰

تور افرود


اگر شما هم جز ان دسته از علاقه مندان به افرود هستید که خودروی مناسب برای ان ندارید , گرگان تماشا شما را در این مسیر همراهی می کند. تیم افرود حرفه ای با خودروهای مجهز برای سفرهای یک و چند روزه حرفه ای و یا ظبیعت گردی شما را همراهی می کند. برنامه های افرود طبیعت گردی مناسب برای جمع های دوستانه و خانوادگی به جهت عبور از مناطق بکر جنگلی و کوهستانی و لذت بهره بردن از ارامش طبیعت است . برنامه های افرود حرفه ای برای علاقه مندان به هیجان و پویایی بیشتر در کنار لذت بردن از مناظر موجود در طبیعت است.

آفرود واژه ای انگلیسی است که بهترین ترجمه برای آن «بیراهه» است. از همین رو معادل فارسی آفرودر را بیراهه نورد می گذاریم. دیگر همه چیز معلوم شد! آفرود یعنی بیراهه نوردی. یعنی خروج از مسیرهای همیشگی و جاده های آسفالت و رانندگی در زمینی که جاده ای در آن وجود ندارد؛ برای مثال در دل کویر و شن های روان یا وسط جنگل های انبوه یا حتی بین صخره ها و کوه ها، مسیرهایی وجود دارد که یک بیراهه نورد می تواند با خودروی خود از آن ها عبور کند و پا که نه! لاستیک به جاهایی بگذارد که خیلی ها نمی توانند.

http://www.gorgantamasha.ir/Default/Tour/9

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی