سایت گردشگری گرگان تماشا

راهنمای گردشگران در خصوص رزرو اماکن اقامتی در گرگان, اماکن دیدنی گرگان ,رستوران های گرگان

سایت گردشگری گرگان تماشا

راهنمای گردشگران در خصوص رزرو اماکن اقامتی در گرگان, اماکن دیدنی گرگان ,رستوران های گرگان

با گرگان تماشا مثل یک گرگانی شهر را ببینید

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰


ویلای استخردار تنگراه در نزدیکی جنگل گلستان از بهترین گزینه های اقامتی مسافران ورودی از خراسان به شمال کشور میباشد . ویلایی ۲ خوابه با حیاط و فضای سبز بسیار عالی با ۲ استخر که برای رفاه حال شما چیزی کم نمیگذارد. این ویلا به صورت دربست در انبوهی از درختان قرار گرفته و با امکانات کامل پذیرای شماست. به فاصله کمی ازین ویلا جنگل گلستان با انبوهی از دیدنی هایش قرار دارد. وجود ابشارهای جنگل گلستان و محیط طبیعی بکر مملو از حیوانات وحشی از ماندگار ترین خاطرات همه ی مسافران استان گلستان خواهد بود.در روزهای سرد زمستانی شومینه نیز قابل اسفاده خواهد بود ولی تهیه چوب بر عهده مسافران گرامی میباشد.

وجود استخر در روزهای گرم تابستان و خنکای جنگل در شب ها همواره اقامت شما را رویایی خواهد کرد . در داخل ساختمان اصلی ویلا وجود نشیمن با مبلمان و ال سی دی در خور این مکان نیز برای شب نشینی های شما پیش بینی شده است.

منطقه تنگراه جنگل گلستان مابین دو مرکز استان بجنورد و گرگان قرار گرفته و با ۲:۳۰ رانندگی شما در شهر گرگان و منطقه زیبای ناهاخوران خواهید بود. 

این منطقه از مناطق ساکت و دنج بوده و به جهت رفاه حال همسایه ها از پذیرش هرگونه مهمانی و جشن و سروصدای زیاد در ویلا معذور بوده و ارائه شناسنامه برای تحویل الزامی می باشد.

استخر فعال بوده و ابعاد استخر بزگ سالان ۳ در ۷ متر و ساخر کودکان ۱/۵ در ۱/۵ متر میباشد.

در رزرو این ویلا کل مبلغ به صورت یکجا دریافت میشود و تاییدیه به نام شما صادر میشود. ولی روال کلی رزرو ویلاها به صورت ۵۰ درصد پیش پرداخت میباشد.


رزرو ویلای استخردار جنگل گلستان از طریق لینک زیر :


http://www.gorgantamasha.ir/Default/Place/2770

  • mehdi kheiri
  • ۱
  • ۰

این ویلای استخردار گرگان که به صورت دوبلکس در ۲ طبقه ساخته شده است از بهترین گزینه های استخردار در فصول گرم می باشد . استخر با ابعاد ۳ متر در ۷ متر و با عمق ۱/۸ متر برای همه بزرگ سالان مناسب می باشد و وجود حوض کوچکی در کنار استخر برای بازی کودکان نیز مناسب می باشد . فضای داخلی ویلا با دکوراسیون مناسب و ۲ اتاق خواب و کولر گازی برای همه فصول مناسب می باشد . حیاط و فضای سبز گلکاری شده ۵۰۰ مترمربعی نیز برای ارامش شما مناسب می باشد . این ویلا در مسیر بین شهر کردکوی به گرگان قرار گرفته و تا شهر گرگان حدود ۱۵ دقیقه فاصله زمانی دارد . ظرفیت نرمال تا ۸ نفر بوده و با پرداخت هزینه نفر اضافه برای هر نفر به مبلغ ۵۰۰۰۰ تومان امکان افزایش تعداد نیز خواهید داشت . در تراس طبقه دوم مبلمان مناسب رو به حیاط و استخر قرار گرفته است. در این ویلا یک کولر گازی در طبقه پایین و یک کولر اسپیلت در یکی از اتاق های طبقه بالا قرار گرفته است .

ادرس سایت ویلا استخردار گرگان جهت رزرو در زیر میباشد :

http://www.gorgantamasha.ir/Default/Place/2764

  • mehdi kheiri
  • ۱
  • ۰

ویلا جنگلی پاقلعه رامیان در استان گلستان با دورنمای جنگل های سرسبز بر فراز کوه

http://www.gorgantamasha.ir/Default/Place/2769

#ویلاگرگان #ویلارامیان #پاقلعه #پاقلعه_رامیان #ویلا_پاقلعه

ویلایی نقلی یک خوابه و دربست که با تراس بر بلندای ارتفاعات جنگلی روستای پاقلعه رامیان قرار گرفته است . حیاط گل کاری شده پلکانی با مساحت ۴۵۰ مترمربع که همواره در جلوی چشمان شما قرار دارد. امکانات کافی برای رفاه نسبی ۶ نفر در این ویلای کوهستانی قرار گرفته است و بدلیل شیب دار بودن منطقه و پله های ورودی به افراد سالمند توصیه نمیگردد . شما در تراس این ویلا چشم انداز بسیار وسیعی از کوه های سرسبز پوشیده از جنگل خواهید داشت . ابشار پشمکی در فاصله بسیار کمی از این روستا قرار دارد . روستای پاقلعه در فاصله ۲۰ دقیقه از شهر رامیان و شهر رامیان در فاصله ۴۰ دقیقه ای از شهر گرگان قرار گرفته است . این منطقه ییلاقی بوده و اب و هوای خنک کوهستانی در بعضی از فصل ها دارد.


http://www.gorgantamasha.ir/Default/Place/2769

  • mehdi kheiri