سایت گردشگری گرگان تماشا

راهنمای گردشگران در خصوص رزرو اماکن اقامتی در گرگان, اماکن دیدنی گرگان ,رستوران های گرگان

سایت گردشگری گرگان تماشا

راهنمای گردشگران در خصوص رزرو اماکن اقامتی در گرگان, اماکن دیدنی گرگان ,رستوران های گرگان

با گرگان تماشا مثل یک گرگانی شهر را ببینید

  • ۱
  • ۰

ویلا دوبلکس زیارت گرگان با ویو ۳۶۰ درجه در اطراف خود بر فراز بلندی های قبل از روستای زیارت قرار دارد . متریال بکار برده شده از بهترین و لوکس ترین برند ها بوده و دارای امکانات کامل میباشد . چشم انداز تراس در روزهای ابری و بارانی , ابرهای متراکم در حال گذر از بین کوه های جنگلی منطقه میباشد .این ویلا با قراگیری در طبقه ششم که دارای اسانسور میباشد چشم انداز جنگلی بدون مزاحمی را برای شما به ارمغان میاورد . در اشپزخانه امکانات کاملی همچون یخچال هود دیجیتال گاز رومیزی برای راحتی شما قرار داده شده است . این ویلا به صورت دوبلکس بوده و با سلقه خوبی دکوراسیون داخلی ان چیده شده است .ویلا دوبلکس زیارت برای ۶ نفر به صورت نرمال پیش بینی شده و تا ۱۰ نفر لوازم خواب کف خواب موجود میباشد . ویلا جنگلی زیارت بدلیل قرارگیری بر روی ارتفاعات منطقه و چشم انداز های بسیار عالی برای تهیه کلیپ و عکس های خاطره انگیز شما عالی میباشد .بنای کلا ویلا دوبلکس زیارت به این صورت قرار گرفته که اشپزخانه و اتاق های خواب با ۳۰ متر تراس در طبقه پایین گنجانده شده و نشیمن مهمان و سالن و مبلمان ۴۰ متری در طبقه بالا با تراس دور ان لحاظ شده است.

در جاده زیارت انواع رستوران و کافه های سنتی و مدرن قرار گرفته و شما با کمی قدم زدن به انها دسترسی خواهید داشت . تنورهای نون محلی هم همواره در مسیر جاده منتظر شما برای تهیه نان صبحانه میباشد . این ویلا در فاصله ۶ کیلومتری میدان ناهارخوران قرار گرفته و بعد از عبور جاده کوهستانی جنگلی زیارت شما به این محدوده خواهید رسید. دسترسی عالی به ناهارخوران و روستای زیارت از بهترین ویژگی های این ویلا دوبکس زیارت میباشد .

جهت رزرو به کد 1034 سایت گرگان تماشا مراجعه نمایید:

https://www.gorgantamasha.ir/Default/Place/3791

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی