سایت گردشگری گرگان تماشا

راهنمای گردشگران در خصوص رزرو اماکن اقامتی در گرگان, اماکن دیدنی گرگان ,رستوران های گرگان

سایت گردشگری گرگان تماشا

راهنمای گردشگران در خصوص رزرو اماکن اقامتی در گرگان, اماکن دیدنی گرگان ,رستوران های گرگان

با گرگان تماشا مثل یک گرگانی شهر را ببینید

  • ۱
  • ۰

با شروع فصل گرما در کشور تب و تاب اجاره ویلا های استخردار بخصوص در شمال ایران افزایش می یابد . در این میان ویلاهای استخردار گرگان نیز بسیار مورد توجه بوده و همواره طالبان خاص خود را دارد . در این نوشتار سعی میکنم شما را با لیست کاملی از ویلاهای استخردار اشنا کنم تا در سفر به این شهر بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از سایت های قدیمی و بومی استان گلستان در زمینه اجاره ویلا در گلستان , سایت گرگان تماشا میباشد . شما در این سایت به عکس و مشخصات و قیمت روز ویلا های جنگلی و استخردار در استان دسترسی خواهید داشت.

از جمله های ویلاهای مورد توجه ویلا باغ استخردار گرگان با کد ۱۰۱۵ میباشد که بدلیل قرارگیری در کنار جنگل و محیط دنج و ساکت بسیار مطلوب مسافران میباشد . بنای سازه قدیمی بوده ولی بطور کامل بازسازی شده و دارای ۳ اتاق خواب بوده و با وجود باغ ۱۰۰۰۰ متری دربست در اختیار شما در کنار جنگل بهانه ای برای بهانه گیران نمیگذارد. این ویلا در سمت غرب گرگان قرار گرفته و ۱۰ دقیقه تا ابتدای شهر فاصله دارد.از بهترین ویژگی های این ویلا باغ  استخردار گرگان میتوان به تماشای جنگل در هنگام شنا در استخر روباز ان اشاره کرد . ابعاد استخر بسیار بزرگ بوده و در کلاس حرفه ای طبقه بندی میشود.

دیگر ویلا استخردار گرگان در فاصله ۱۵ دقیقه با شهر قرار گرفته و با کد ۱۰۲۲ در سایت گرگان تماشا طبقه بندی شده است . بنای به نسبت نوساز و مبلمان و وسایل بروز در داخل ویلا از نکات مثبت ان است . حیاط ۴۵۰ متری که بطور کامل درخت کاری و گلکاری شده و برای قدم زدن شما در هنگام چای عصرانه بسیار ارامش بخش خواهد بود . استخر اب سرد روباز در ابتدای این حیاط در جلوی تراس قرار گرفته و امنیت کامل در هنگام شنای کودکان شما را در بر خواهد داشت . این ویلا بصورت ۲ خوابه و دوبلکس میباشد .

از جمله ویلا های استخردار ۳ خوابه در گرگان میتوان به کد ۱۰۲۸ در فاصله ۱۲ دقیقه با شهر اشاره کرد . بنا به نسب نوساز بوده و دارای حیاط ۴۰۰ متری گلکاری شده میباشد . استخر این ویلا بصورت سرپوشیده رو به حیاط میباشد و برای خانواده هایی که محدودیت های برای خود دارند مطلوب میباشد. وجود الاچیق در وسط حیاط و اتشدان مخصوص برای شب نشینی های شما بسیار عالی خواهد بود .

جنگل گلستان قدیمی ترین پارک ملی حفاظت شده ایران است که در فاصله ۲/۵ ساعت از شهر گرگان قرار دارد . در محدوده تنگه راه ۲ ویلای استخردار گلستان قرار گرفته است . ویلا استخردار ابگرم جنگل گلستان با کد ۱۰۲۵ به صورت دوبلکس بوده و با تجهیزات کامل مبله شده است . حیاط سرسبز درخت کاری شده در حاشیه استخر سرپوشیده ان بسیار دلچسب است . وجود تراس در میان درختان مکان مناسبی برای محفل های خانوادگی شما میباشد . نظافت و رسیدگی به این ویلا بسیار منظم بوده و همواره محبوب مسافران است .

ویلا استخردار ۱۰۳۲ گلستان نیز دارای ابگرم بوده و سرپوشیده میباشد . دارای ۲ اتاق خواب بوده و مبله شده و به صورت سیستم هتلی نظافت و نگهداری میشود . حیاط کوچکی رو به مزارع کشاورزی در تنگه راه دارد . برای مسافرانی که از بجنورد و مشهد وارد گلستان میشوند این ویلا از نزدیک ترین ویلاهای استخردار در شمال کشور برای انها میباشد.

برای مسافران گرامی که بدنبال ویلا های جنگلی گرگان و رامیان و خانه روستایی در علی اباد و استان گلستان هستند , سایت گرگان تماشا پذیرای انها خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی