سایت گردشگری گرگان تماشا

راهنمای گردشگران در خصوص رزرو اماکن اقامتی در گرگان, اماکن دیدنی گرگان ,رستوران های گرگان

سایت گردشگری گرگان تماشا

راهنمای گردشگران در خصوص رزرو اماکن اقامتی در گرگان, اماکن دیدنی گرگان ,رستوران های گرگان

با گرگان تماشا مثل یک گرگانی شهر را ببینید

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

چند سالیست که استان گلستان به دلیل دارا بودن مناظر طبیعی بکر و خاص به یکی از مقاصد گردشگری کشور تبدیل شده است که در این بین خیلی ها بدلیل نا اشنایی با جغرافیا و شرایط این استان نیاز به تور لیدر های استان گلستان پیدا میکنند تا بتوانند سفری در کمال ارامش و امنیت داشته و در عین حال بهترین مناظر را بازدید کنند .
استان گلستان با دارا بودن جاذبه های طبیعی بسیاری از جمله استان های محبوب طبیعت گردان میباشد که هر یک از جاذبه های طبیعی دارای ویژگی های خاص خود بوده و دارای طبقه بندی از نظر سختی مسیر میباشند . دسته اول جاذبه های طبیعی با مسیر مشخص و بیشتر اسفالته و دارای تابلو در هر شهر که شما با کمی پرس و جو و کار با نقشه براحتی به انها دسترسی خواهید داشت . از جمله این مسیر ها میتوان به پارک النگ دره و ناهارخوران گرگان و ابشار کبودوال و شیراباد اشاره کرد که با رسیدن به شهر مقصد و دنبال کردن تابلو ها و کمی پیاده روی به انها دسترسی خواهید داشت . هر چند برای همین مکان های ساده نیز عده ای نیاز به راهنما و لیدر محلی دارند .
دسته دوم اماکنی هستند دارای زیبایی های خاص خود بوده و کمتر در بین گردشگران معروف هستند ولی چندان هم ناشناخته نیستند . این اماکن اکثرا دارای مسیر های خاکی و جنگلی و کوهستانی بوده و بدلیل نداشتن انتن در مسیر دسترسی و یا ارتفاعات زیاد ییلاق ها و امکان تغییرات اب و هوایی بسیار شدید در طول یک روز حتما نیاز به تور لیدر خواهید داشت . در اماکنی هم چون ییلاق جهان نما گرگان و خالدنبی و جنگل گلستان و گل فشان ها و جزیره اشوراده شما حتما به تور لیدر های گرگان و گلستان نیاز خواهید داشت که در این بین تور لیدر های طبیعت گردی مناسب شما میباشند .
دسته سوم جاذبه های طبیعی هستند که بدلیل ناشناخته بودن و سختی مسیر شما نیاز به لیدر محلی و تور لیدر فنی مخصوص ان منطقه نیاز دارید وحتی در صورتی که حرفه ای بوده و تجهیزات نیز داشته باشید باز هم امکان خطر و گم شدن در این مناطق برای شما وجود خواهد داشت . برای این مناطق که بدلیل حفظ بکر بودن از نام بردن انها خودداری میکنم سراغ تور لیدر هایی با سابقه مرتبط هم چون سنگ نوردی صخره نوردی غواصی و جنگل نوردی بروید که در سایت گرگان تماشا در بخش تور لیدرهای گلستان مشخصات انها به طور کامل قید شده است .
دسته چهارم مسیر های کوهنوردی میباشند که در این مسیر ها بدلیل سختی مسیر و ناشناخته بودن و نبود انتن موبایل در طول مسیر وجود تور لیدر از الزامات سفر شما میباشد و چه بسا گروه های کوهنوردی که در سفر به کوه های سایر استان ها گم شده و یا دچار سرمازدگی و شب مانی اجباری شده اند . به همین دلیل در بخش تور لیدرهای گلستان به سراغ تور لیدر های کوهنوردی بروید.
بهرحال در تمام زمینه ها از ایرانگردی و طبیعت گردی تا کوهنوردی و سفر های ماجراجویانه در استان گلستان داشتن یک راهنمای محلی یا تور لیدر بومی گلستان بزگترین کمک شما خواهد بود که همواره خیال شما از مسیر ها و امنیت سفر راحت خواهد بود.
شما در صفحه تور لیدرهای گلستان میتوانید لیست کامل لیدرهای محلی و تورلیدرها در استان گلستان وشهر گرگان را ببینید.


http://www.gorgantamasha.ir/Default/Post/3776

  • mehdi kheiri