سایت گردشگری گرگان تماشا

راهنمای گردشگران در خصوص رزرو اماکن اقامتی در گرگان, اماکن دیدنی گرگان ,رستوران های گرگان

سایت گردشگری گرگان تماشا

راهنمای گردشگران در خصوص رزرو اماکن اقامتی در گرگان, اماکن دیدنی گرگان ,رستوران های گرگان

با گرگان تماشا مثل یک گرگانی شهر را ببینید

۱۹ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

مرغ سوخاری ایران شعبه گرگان

در بلوار ناهارخوران که قدم میزنید در کنار ورودی شهرک تالار ورودی زیبای فست فود مرغ سوخاری ایران شعبه گرگان جلب توجه می کند. فضای باز و گلکاری شده با وسعت بسیار زیاد با دکوراسیون امروزی چشم نواز است . رنگ غالب دکوراسیون سبز بسیار ارامش بخشیست که در مدت زمان انتظار شما برای اماده شدن غذا بسیار کمک می کند . برخورد و سرویس دهی مناسب کارکنان مرغ سوخاری ایران نیز برای همه خوشایند است . کیفیت به نسبت مطلوب غذاها شما را راضی میکند . بهترین نکته مثبت این فست فود هنگام خروج از ان و پیاده روی در مسیر جنگلی ناهارخوران گرگان است .

  • mehdi kheiri
  • ۱
  • ۰

این کافه که به تازگی در گرگان باز شده است به دلیل محله دنج و ساکت و دکوراسیون دلنشین طراحی شده آن جا پای خود را بین علاقه مندان به کافه گردی باز کرده است . دکوراسیون ترکیبی از کافه های مدرن و در عین حال ایرانی که رنگ های شادی داشته و انرژی بخش مهمانان است . رفتار محترمانه پرسنل کافه قهوه تلخ گرگان نیز خود سبب جذب مشتریان بیشتری شده است.

http://www.gorgantamasha.ir/Default/Place/541


  • mehdi kheiri
  • ۱
  • ۰

ویلا باغ استخردار گرگان

این ویلا باغ استخردار گرگان با کد ۱۰۱۵ در مسیر جنگل شصت کلا قرار گرفته و به دلیل چشم انداز جنگلی و فضای سبز مناسب و حیاط بزرگ بیشتر مناسب خانواده های علاقه مند به طبیعت و فضای بازی کافی برای کودکان می باشد.این ویلای استخردار با زمینی در حدود ۱۰۰۰۰ مترمربع و بنای ۱۸۰ متر سه خوابه فضای بسیار دلبازی را پیش روی شما می گذارد. در بهار حیاط مملو از گل های بهاری و منظره کوه های گرگان در دوردست این ویلا را هر چه زیباتر می کند. مسیر دسترسی اسفالته بوده و در قسمت ورودی غربی گرگان قرار گرفته است.ورودی این ویلا باغ گرگان به صورت دیواره ای از درختان سرسبز در دوطرف بوده که شما را به باغ مملو از درختان سرسبز ۱۰ هزار متری متصل میکند . در داخل فضاهای مجزا در درون ساختمان یک میز فوتبال دستی و یک میز پینگ پنگ برای علاقه مندان قرار گرفته که بازی های دورهمی را صفای دیگری می دهد . با رزرو این ویلا باغ گرگان شما هم ویلایی بسیار زیبا خواهید داشت و هم به دور از شلوغی های معمول باغ بزرگی در اختیار خواهید داشت تا در ان قدم زده و ارامش کسب کنید . درهای ویلا باغ رو به جنگل های بکر منطقه باز می شود و فاصله شما با جنگل به حداقل رسیده است .

http://www.gorgantamasha.ir/Default/Place/692


  • mehdi kheiri
  • ۱
  • ۰


سفره خانه تله کا گرگان

در جاده زیارت در اواسط مسیر جایی که فاصله درختان از جاده بیشتر می شود و رودخانه به کنار جاده میرسد . مسیر خاکی کوتاهی با نام سفره خانه سنتی تله کا خودنمایی میکند. مجموعه ای بزرگ با نمای چوبی و سنتی با تعداد زیادی الاچیق و اتاق های کوچک و بزرگ چوبی که با حیاطی سرسبز شما را همراهی می کند . نمای کوه های زیارت در دور دست و حس نوستالژی خانه های قدیمی با فرش و پشتی محلی حال و هوای شما را عوض می کند. لیست کاملی از انواع پیش غذا و غذا های ایرانی و فرنگی و هم چنین غذای محلی گرگان در سفره خانه سنتی تله کا گرگان سرو می شود. به دلیل ساعت کار طولانیه این مجموعه شما در مراجعه به ان فرصت کافی برای سفارش انواع غذا را خواهید داشت .


http://www.gorgantamasha.ir/Default/Place/336

  • mehdi kheiri
  • ۰
  • ۰

رستوران سور و تلار گرگان

به میدان ناهارخوران گرگان که میرسید جاده باریک زیبای جنگلی که در کنار رودخانه امتداد دارد توجه شما را به خودش جلب می کند و در ابتدای مسیر کافه و رستوران های هتل جهانگردی توجه شما را به خود جلب میکند . سردر چوبی به شکل قدیمی با پلی که از روی رودخانه میگذرد برای همه جذاب است . کم کم رستوران سور و تلار گرگان که به سبک خانه های قدیمی چوبی منطقه ساخته شده است خودنمایی می کند . در سر راه ورودی تنور نان گلی با حیاط سرسبز ان بسیار زیباست . وارد که میشوید دکوراسیون بسیار مدرن در عین حال به سبک قدیم با رنگ بندی ارامش بخش خوشایند همگان است . کیفیت غذا ها بسیار بالا بوده و انواع غذای ایرانی و فرنگی در ان سرو می شود . در بازدید از رستوران سور و تلار گرگان حتما غذاهای مخصوص شمالی را تست کنید که بی نظیر هستند و با نان داغ طعم دلنشینی دارند. صدای رودخانه در بیرون و عطر جنگل های سرسبز اشتهای شما را برای تست انواع غذاها بیشتر می کند.

http://www.gorgantamasha.ir/Default/Place/335


  • mehdi kheiri
  • ۱
  • ۰

جاهایی که در گرگان باید دید

در سفر به هر شهری اول از همه داشتن اطلاعات کافی در مورد مقصد و هدف از سفر و شناخت کامل منطقه و سلیقه های همسفران بسیار لازمه و ما رو در برنامه ریزی کمک میکنه . شهر گرگان یکی از زیباترین شهرهای شمالی کشورمونه که به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و آب و هوای چند اقلیم در یک منطقه دارای زیبایی های متعددی از جمله جنگل و کوهستان و دریا و تالاب و جزیره و بیابان است . به خاطر راحتی خیلی از گردشگرانی که مسافر گرگان هستند سایت گرگان تماشا لیست کاملی از جاهای دیدنی گرگان و جاهای دیدنی گلستان رو اماده کرده تا به راحتی بتونین تمام اماکن گردشگری و معروف گلستان رو ببینید . البته لازم به ذکر است که سعی شده مکان هایی بیشتر معرفی بشه که ادرس سرراست تری داشته باشند و برای همه قابل دسترس باشند.

جاذبه های طبیعی گلستان :

۱-جنگل ناهارخوران گرگان

۲-پارک النگ دره گرگان

۳-روستای زیارت گرگان

۴-ابشار زیارت گرگان

۵-دریاچه توشن گرگان

۶-هزارپیچ گرگان

۷-منطقه حفاظت شده جهان نما بخش گرگان

۸-ابشار کبودوال

۹-ابشار شیراباد

۱۰-ابشار لوه

۱۱-پارک ملی گلستان

۱۲-خالد نبی

۱۳-اسکله بندرترکمن

۱۴-تالاب الاگل

۱۵-تنگه چهل چای

۱۶ابشار شادان

۱۷-جزیره اشوراده

از نظر تاریخی استان گلستان و شهر گرگان دارای قدمت ۷۰۰۰ ساله هست که بافت سنتی گرگان بعد از اصفهان و یزد در رتبه سوم بافت های سنتی با ارزش کشور قرار دارد و خانه های تاریخی این شهر در زمره بزرگترین خانه های تاریخی شمال کشور می باشند و شهر قدیم گرگان هم از لحاظ تاریخی از با ارزش ترین ها در نوع خودش می باشد.

جاذبه های تاریخی گلستان :

۱-بافت سنتی گرگان شامل خانه امیرلطیفی ها و باقری ها و تقوی ها و کبیر

۲-کاخ موزه گرگان

۳-مسجد جامع گرگان

۴-بازار تاریخی نعلبندان گرگان

۵-دیوار گرگان

۶-برج گنبد

۷-بافت قدیم گمیشان

۸-مدرسه عمادیه گرگان

در زمینه روستاهایی بکر استان گلستان , روستاهایی که بافت با ارزش تری داشتند بازسازی شدند و شرایطی مهیا کردن تا قابل بازدید برای گردشگران باشه . این روستا ها در کل استان گلستان پراکنده هستند و هر کدام زیبایی های خاص خودشون رو دارند که بسته به سلیقه تون و نوع مسیر انتخابیتون می تونید چند تا از این روستاهای گردشگری گلستان رو ببینید.

روستاهای گردشگری گلستان :

۱-روستای زیارت

۲-روستای افراتخته

۳-روستای چینو

۴-روستای درازنو

۵-روستای فارسیان

۶-روستای پاقلعه

۷-روستای زرین گل

۸-روستای خاک پیرزن

۹-روستای چهارباغ


  • mehdi kheiri
  • ۱
  • ۰

فست فود چین دکا گرگان

فست فود چین دکا گرگان در بلوار ناهارخوران مغازه کوچکی از قدیم پابرجاست . دکوری ساده و معمولی و فضای محدود برای نشستن با ساده ترین امکانات معمول یک فست فود , اما در ساعت های روتین ناهار و شام صف های طولانی علاقه مندان به فست فود چین دکا گرگان حیرت انگیز است . کیفیت بالای ساندویچ و همبرگرهای پخت فست فود چین دکا به قدری مورد توجه همه مردم گرگان است که جذابیت ظاهری فست فودهای مدرن امروزی را رد می کنند و فست فود چین دکا را انتخاب می کنند. مزه خاص با طعم نوستالژی وار همبرگر های چین دکا همیشه شما را به این مکان بازخواهد گرداند. 

http://www.gorgantamasha.ir/Default/Place/319


  • mehdi kheiri
  • ۱
  • ۰

کافه پیانو گرگان

کافه پیانو یکی از کافه های دنج و بسیار مدرن شهر گرگان است . در این کافه با ورودی دلچسب و حیاط دلباز و میز و صندلی راحت و خوش رنگ همه چیز برای صرف چای و وقهوه در یک جمع دوستانه برای مدت طولانی فراهم است. صاحب کافه پیانو از هنرمندان عزیزی است که خود به نواختن پیانو می پردازد و فضای کافه را روحی تازه می بخشد. در کافه پیانو به دلیل فضای بزرگ و فاصله زیاد میزها از یکدیگر همه در ارامش کامل و با فاصله مناسب از هم به گپ با دوستانشان مشغولند. کیفیت مواد غذایی سرو شده بالا بوده و حسن رفتار کارکنان بر ان می افزاید.کافه پیانو گرگان در خیابان گلشهر و در فضایی ساکت و دنج قرار گرفته است.برای دیدن  عکس های بیشتر از کافه پیانو گرگان سری به سایت گرگان تماشا بزنید :

http://www.gorgantamasha.ir/Default/Place/345

  • mehdi kheiri
  • ۱
  • ۰

کافه میامی گرگان

حد فاصل میدان گرگان پارس و خیابان ولیعصر کمی بالاتر از نظام مهندسی استان گلستان کافه ای با حیاط بزرگ و دلباز و الاچیق اختصاصی در حیاط با نورپردازی خاصی جلب توجه میکند.کمی که نزدیک تر میشیم تابلوی گرد کوچک به سبک ایستگاه های قطار اروپایی که کنار در اویزونه با نام کافه میامی به چشم میخوره . کافه میامی گرگان با فضای بزرگ و مناسب و کیفیت مطلوب غذاهای ارایه شده از جمله کافه های معروف شهر گرگان می باشد. در بدو ورود چمن های سبزی که از بین بلوک های کف حیاط به سبک خانه های قدیمی بیرون زدن برای خیلی ها جذابه . کم کم وارد سالن اصلی کافه میامی میشیم و بوی غذاهای ایتالیایی معروفش فضا رو پر میکنه. پنجره های بزرگ کافه میامی گرگان رو به حیاط زیباییه که اشتهای شما را برای سفارش غذا بیشتر میکنه.

  • mehdi kheiri
  • ۱
  • ۰

کافه سفید گرگان

کافه سفید گرگان به صورت گالری زیبایی از عکس های هنرمندان شهر گرگان می باشد که به صورت دوره ای تمامی انها تغییر میکند. در کافه سفید گرگان حس صمیمیت و دلنشینی محیط در همان ابتدا شما را جذب خود می کند. کافه سفید با همه کوچکی خود محیط محبوب بزرگی برای مهمانی ها و جشن های تولد کوچک دارد. در کافه سفید گرگان رفتار محترمانه کارکنان و در کوچک چوبی قدیمی اشپزخانه برای بسیاری از مهمانان جذاب و دل چسب است . کافه سفید گرگان به دلیل قرار گیری در کوچه های دنج گرگان همواره مورد توجه مردم این شهر بوده است.در مورد کافه سفید در سایت گرگان تماشا بیشتر بخوانید :

http://www.gorgantamasha.ir/Default/Place/346

  • mehdi kheiri