سایت گردشگری گرگان تماشا

راهنمای گردشگران در خصوص رزرو اماکن اقامتی در گرگان, اماکن دیدنی گرگان ,رستوران های گرگان

سایت گردشگری گرگان تماشا

راهنمای گردشگران در خصوص رزرو اماکن اقامتی در گرگان, اماکن دیدنی گرگان ,رستوران های گرگان

با گرگان تماشا مثل یک گرگانی شهر را ببینید

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اقامتگاه بوم گردی خالد نبی                                              اقامتگاه بوم گردی خالد نبی که در روستای گچی سو و در نزدیگی گورستان معروف و تاریخی خالد نبی قرار گرفته است از بهترین گزینه های اقامت در مسیر بازدید از خالدنبی می باشد. دور تا دور اقامتگاه را دشت های سرسبز و کوه های کوتاه بلند منحصر به فرد منطقه خالد نبی احاطه کرده است . اقامتگاهی تاریخی با سبک خانه های امروزی و تاریخی ترکمنی به صورت ترکمنی که لذت تجربه زندگی ترکمن ها را از نزدیک به شما می چشاند.در این اقامتگاه انواع غذاهای با کیفیت ترکمنی هم چون چکدرمه سرو میگردد . هم چنین در هنگام شب میتوانید به صدای موسیقی اصیل ترکمن گوش دهید . در بیرون و در کنار دشت های سرسبز میتوانید سوار بر اسب ها و با پوششی از لباس ترکمن در میان دشت های خالد نبی عکسی به یادگاری بگیرید.


هم چنین امکان رزرو این اقامتگاه برای تورهای طبیعت گردی وجود دارد و می توانید با قیمت مناسب فولبرد از خدمات کامل اقامت و صبحانه ناهار شام بهره مند شوید.

http://www.gorgantamasha.ir/Default/Place/735
  • mehdi kheiri
  • ۱
  • ۰

اقامتگاه بوم گردی ریگ چشمه

اقامتگاه سنتی ریگ چشمه واقع در ۱۳ کیلومتری فاضل اباد قرار گرفته که این شهر در ۲۵ کیلومتری شرق گرگان قرار دارد. ۴ بلوک ۲ واحدی مجموعا ۸ واحد به همراه رستوران غذای محلی و پارکینگ برای رفاه حال مسافران پیش بین شده است. متراژ اتاق خواب و حال روی هم رفته ۴۰ متر بوده و دارای ۳۵ متر تراس رو به جنگل و کوه بوده که در صورت یار بودن بخت با شما از روی تراس پدیده ی دریای ابر را از اتاق خود خواهید دید . هر واحد سنتی برای ۶ نفر در نظر گرفته شده است .کل مسیر اسفالته بوده و به راحتی برای هر نوع خودرویی قابل دسترس می باشد. این مجموعه دارای یک باغ بزرگ و فضای سبز مشترک با بقیه واحدها نیز می باشد. داخل هر واحد لوازم مورد نیاز جهت خواب برای تعداد مجاز تعیین شده در نظر گرفته شده است. با اقامت در ریگ چشمه هم تجربه ی یک خانه به سبک روستایی بومی گلستان را خواهید داشت و هم از امکانات و رفاه کافی به سبک امروز مانند برق و بخاری گازی و پارکینگ و رستوران برخوردار خواهید شد.

اجاره روزانه طبقات پایین تا سقف ۶ نفر برابر با ۱۸۰ هزار تومان بوده و طبقات بالا برابر با ۲۲۰ هزار تومان می باشد.

فقط طبقات پایین دارای سرویس فرنگی می باشند.

رزرو از طریق سایت گرگان تماشا :


http://www.gorgantamasha.ir/Default/Place/734

  • mehdi kheiri